نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

آغازثبت نام کاندیدای نمایندگی مجلس دررامسر.

آغاز ثبت نام کاندیدای نمایندگی در رامسر

 رئیس ستاد انتخابات مازندران از آغاز نام نویسی داوطلبان نامزدی در انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامسر، تنکابن و عباس آباد خبر داد.

هادی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد برای راهیابی یک نماینده به خانه ملت همزمان با انتخابات ریاست جمهوری 24خرداد ما ه امسال برگزار می شود.

وی افزود: طبق قانون نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی باید معتقد وملتزم عملی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در تابعیت کشور و وفادار به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلفه فقیه بوده و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد باشند.

ابراهیمی با اشاره به آمادگی کامل عوامل اجرایی در عملیاتی کردن قانون انتخابات در مازندران گفت: براساس قانون تمامی امکانات و شرایط برگزاری قانونمند و شکوهمند انتخابات پیش رو در مازندران فراهم است.

وی افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران تنها در حوزه انتخابات رامسر و عباس آباد به میاندوره ای کشیده شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران افزود. ثبت نام از داوطلبان نامزدی در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد از  روز 17 فروردین آغاز و تا یک هفته ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران از تمام افزادی که خود را طبق قانون برای نامزدی در انتخابات میاندروه ای مجلس شورای اسلامی واجد صلاحیت می دانند خواست تا برای پر شور شدن انتخابات نام نویسی کنند.

مازندران هم اکنون دارای 11 نماینده در هشت حوزه انتخابیه است.

نظرات 1 + ارسال نظر
صادقی دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 00:29 http://www.lcszr.com

با سلام و خسته نباشید
فراخوان همکاری خبرنگار برا سایت نیمه پر
سایت نیمه پر پایگاه اطلاع رسانی شهرستان رامسر در نظر دارد با همکاری خبرنگاران مستعد شهرستان رامسر به اولین پایگاه اطلاع رسانی غرب مازندران و شهرستان رامسر و به عنوان سایت مرجع خبری شهرستان در کل استان و کشور باشد
این امر به همکاری شما دوستان عزیز نیاز دارد.
سایت نیمه پر به همت جوانانِ لشکر سایبری صاحب الزمان شهرستان رامسر (شورای سایبری سپاه) در حال فعالیت می باشد.
در صورت تمایل با مدیر سایت ارتباط برقرار کنید
حقیر: صادقی ( جای فرزند شما)
ahanroba_12@yahoo.com
با تشکر فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد