نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

دومین جلسه کارگروه نامگذاری اماکن رامسر.

برگزاری دومین جلسه کارگروه نامگذاری اماکن رامسر

دومین جلسه کارگروه نامگذاری اماکن شهرستان رامسر با حضور اعضای این کارگروه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر، در این جلسه نمایندگان شهرداری، صنعت، معدن تجارت، سپاه پاسداران، مجمع امور صنفی و  نظارت بر اماکن عمومی رامسر حضور داشتند.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر در این جلسه با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای صنفی شهرستان در خصوص نامگذاری دارای تخلفاتی هستند اظهار داشت: راه کارهای اجرایی به منظور برخورد با این تخلفات فرهنگی ارائه شود.

محمد شریفی افزود: پیشنهاد می شود جلسات متعددی با روسای واحدهای صنفی و به صورت مجزا برگزار شده تا در خصوص اهمیت موضوع با آنان هم اندیشی شود.

وی ادامه داد: برگزاری همایش همراه با سخنرانی یک کارشناس متخصص در این خصوص با حضور صاحبان مغازه های متخلف نیز می تواند اثربخش باشد.

شریفی خاطرنشان کرد: در این جلسه هریک از اعضای حاضر نسبت به ارائه پیشنهادات و نظرات خود اقدام کرده  و در نهایت مصوب شد لیست مغازه های متخلف از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجمع امور صنفی ارسال شود تا از سوی آن مجمع اقدامات لازم به عمل آید.

وی همچنین تصریح کرد:  با توجه به حساسیت مساله و امکان مخالفت با تصمیم کارگروه از سوی صاحبان مغازه های متخلف و حفظ آرامش جامعه در این برهه زمانی اجرای این اصلاحات به بعد از برگزاری انتخابات موکول شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد