نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

21فروردین 92آغازرسمی فعالیتهای انتخاباتی شوراهای شهروروستا.

۲۱ فروردین آغاز فعالیتهای انتخابات شوراها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت : بنا بر ابلاغ رسمی ستاد انتخابات کشور از تاریخ ۲۱ فروردین ۹۲ با تشکیل دبیرخانه ، فعالیت هیأتهای اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرستانها آغاز خواهد شد.

"علیرضا جمشیدی" در جلسه ای با فرمانداران و مدیران کل حوزه سیاسی امنیتی استانداری افزود : ثبت نام داوطلبان واجد شرایط شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر نیز از تاریخ ۲۶ فروردین تا اول اردیبهشت ۹۲ که در آگهی های مربوطه در همان ایام اعلام می شود ، انجام خواهد شد.

وی ادامه داد : زمان رسمی تشکیل دبیر خانه و آغاز بکار هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری نیز از تاریخ ۱۷ اردیبهشت۹۲ و ثبت نام داوطلبین از ۱۷ الی ۲۱ اردیبهشت به مدت ۵ روز خواهد بود .

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد : از تاریخهای ابلاغی جمعاً ۶۶ روز زمان فعالیت  دبیرخانه انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و۳۹ روز هم برای انتخابات ریاست جمهوری تا روز اخذ رأی  زمان وجود دارد.

جمشیدی اظهار داشت : با توجه به برگزاری توأمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها قطعاً اینبار در استان گلستان نسبت به آخرین انتخابات برگزار شده به تعداد بیشتری شعب اخذ رأی و به همین تناسب نیروی انسانی ، امکانات و تجهیزات نیاز داریم که باید با همت دو برابر از همین حالا نسبت به برطرف کردن نواقص و کاستی ها اقدام کنیم.

وی خطاب به فرمانداران گفت : یکماه قبل از آغاز زمان رسمی فعالیت هیأتهای اجرایی یعنی تا تاریخ ۲۱ اسفند باید تمامی امکانات ، خطوط ، تلفن ،
vpn  ها  و ... آماده باشد تا در زمان شروع با مشکلی مواجه نباشیم.

معاون استاندار یادآور شد : قطعاً کسب رتبه اول کشور در برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتظارات ستاد انتخابات کشور را از استان گلستان بالا خواهد برد که کسب موفقیت دوباره تنها با همت مضاعف همه دست اندرکاران انتخابات در استان میسر خواهد شد.  

وی خاطر نشان کرد : دو نکته در حوزه انتخابات بسیار حائز اهمیت است که بخش اول آن شامل مدیریت افکار عمومی و بخش دوم آن شامل مدیریت اجرایی انتخابات می شود که فرمانداران عزیز به عنوان والی شهرستانهای خود وظیفه خطیری را در این دو حوزه بر عهده خواهند داشت.

جمشیدی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی معرفت ، انسانیت و مردم مداری حاکم است تصریح کرد : ممکن است که در شرایط فعلی به دلیل فشارها و تحریمهای دشمنان اسلام مردم در وضعیت معیشتی مناسبی بسر نبرند ولی ما مسئولان می توانیم با استفاده از اخلاق خوب با مردم و درکنار مردم باشیم و تمام توانمان را برای آسودگی خاطر هر چه بیشتر این مردم ولایتمدار و با بصیرت بکار بگیریم.

وی در پایان تأکید کرد : مدیریت بازار و برخورد جدی با گرانفروشان و محتکران بویژه در ایام خریدهای نوروزی ، آمادگی ستاد دائمی سفرهای نوروزی شهرستانها برای اسکان مسافرین در ایام نوروز ، مدیریت وضعیت بنگاههای تولیدی و پرداخت حق و حقوق کارگران ، مدیریت چهارشنبه آخر سال ، طرد اتباع بیگانه و مبارزه جدی با مواد مخدر مهمترین مواردی است که فرمانداران باید در کنار آمادگی انتخابات در دستور کاری خود داشته باشند.

نظرات 2 + ارسال نظر
سارینا یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 08:48


سلام
خوشحال میشم تشریف بیارید به آپلودسنتر
و فایل و عکس هاتونو به صورت دائمی به ما بسپارید!

http://up.parsdlc.com

:)

ناشناس یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 16:08

فتنه ۹۲ هم از۲۱ فروردین آغاز میشود.بارهبری اسفندیارمشایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد