نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر.

همانگونه که رهبری عزیز انقلاب اسلامی فرمودند:

انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از سنت الهی است و تا هنگامی که متکی بر ایمان، عشق و علاقه مردم است؛ قدرت‌های جهانی اگر با یکدیگر نیز متحد شوند نمی‌توانند صدمه‌ای به این انقلاب و مردم وارد کنند.

امروز، روزی است که ملت اسلام ندای انقلاب و خاطره 22 بهمن 58 را رساتر از همیشه فریاد می‌زند و راه ملت ایران را در جای جای جهان اسلام نصب‌العین خود قرار می‌دهد.

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مقطع تابناک رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران از استبداد و استکبار جهانی است که سال‌های مدیدی، آزادی این ملت را به بند کشیده و ضمن غارت سرمایه‌های اقتصادی کشور، هویت فرهنگی، اجتماعی و تاریخی این مرز و بوم را مضمحل ساخته و به فراموشی سپرده بودند.

یمن صبر و استقامت و مبارزات حق‌طلبانه و پیروی از رهنمودهای عزتمند و حکیمانه بزرگ معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت ایت‌الله خامنه‌ای در سال‌های پرتلاطم قبل و بعد از پیروزی، ملت ایران صاحب اقتدار و عزت عظمی شده که مستکبران شرق و غرب عالم بالاخص نظام سلطه را به وحشت انداخته و چراغ راه مستضعفان و مسلمانان جهان گشته است.

بر همین اساس لازم ضمن گرامیداشت این ایام شکوهمند و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، تاکید می‌کنم که به می‌دانم چند نکته را مورد توجه قرار دهم:

1-آنگونه که از امام‌(ره) و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب آموختیم، «وحدت» رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی است.

وحدت این است که در تبعیت از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مجال از تفرقه‌افکنی بیگانگان بگیریم. در سایه امامت و ولایت، صراط مستقیم جمهوری اسلامی را بپیماییم و جز در مقابل ولایت الهی برای کسی سر خم نکنیم.

برخلاف رویه رهبری و عموم مردم با کمال تاسف باید گفت که در میان بعضی مسئولین و جریان‌های مختلف سیاسی که خود را مدعی دلبستگی به انقلاب می‌دانند به جای اصل بودن وحدت، تفرقه‌افکنانه میدان‌داری می‌کنند.

حرکات زشت ناپسندی که این روزها مشاهده شد برخلاف تمام آموزه‌های مکتب اسلام و رهبری است؛ آیا مسئولینی که تا این درجه و جایگاه مورد اقبال مردم و نظام بودند بایستی با اختلاف، تهمت و افترا نسبت به یکدیگر، اینگونه چوب حراج به وحدت و اعتماد عمومی بزنند؟ اتفاق زشت و ناپسند روزهای اخیر موجب رنجش رهبری، امت حزب‌الله و جریان‌های مقاومت در منطقه و آزادیخواهان جهانی شده که به 34 سال تاریخ پر فراز نشیب جمهوری اسلامی چون الگویی گرانقدر می‌‌نگرند و از آن طرف مشاهد رسانه‌های استکباری نشان می‌دهد که خوشحال و سوت و کف حاکمان کاخ سیاه و سرکردگان رژیم صهیونیستی، فراتر از تصور برخی مسئولین که هتاکی و تفرقه‌افکنی را موجه می‌دانند حرکتی در جدول طراحی شده دشمن است.

ضمن تاکید مجدد بر وحدت بین نیروهای انقلاب و مسئولین،انتظار است که  همه فعالان سیاسی و مسئولین قوا اخلاق اسلامی و حریم‌های اخلاقی را رعایت نمایند.

2-بر کسی پوشیده نیست که مردم این روزها با مشکلات جدی در عرصه اقتصادی مواجه هستند، لیکن هوشیارانه نیز بر این تاکید دارند که در هیچ مقطعی از تاریخ به اندازه مقطع انقلاب اسلامی به ایران و ملت بزرگ و شریف آن و جهان اسلام خدمت نشده است. لذا ضرورت دارد مسئولان ضمن توجه به این  مشکلات ،گام های اساسی در جهت رفع آنها بردارند.

3- حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب یأس و نا امیدی دشمنان انقلاب اسلامی خواهد شدو تمام تلاش دشمن این است که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن با شکوه و پرشور نباشد اما مردم همواره خلاف نظر دشمن عمل کرده‌اند.

مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای حمایت از هیچ جناح و گروهی به صحنه نمی‌آیندبلکه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تنها با ولی فقیه خود تجدید پیمان می‌کنند و افرادی که در راستای ولی فقیه باشند و به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل کنند مشمول حمایت‌های مردم خواهند شد.

تحریم‌های اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی موجب افزایش نفرت ملت ایران از آمریکا و هم پیمانانش شده است و دشمن تصور می‌کند که تحریم‌های اقتصادی موجب سستی مردم شده است درحالیکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نفرت بیشتری از آمریکا نسبت به سالهای گذشته از خود نشان خواهند داد.حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب افزایش اقتدار ملی و مقبولیت نظام اسلامی خواهد شد و این امر با بصیرت و هوشمندی مردم قطعاً محقق خواهد شد. ان شا الله

وحید وزیرمقدم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد