نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

دیدارفرمانده سپاه ومسئول یسیج هنرمندان بارئیس ارشاد رامسر.

در دیدار فرمانده سپاه ، مسئول بسیج هنرمندان و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر مطرح شد:

رامسر 110 عضو بسیج هنرمندان دارد

فرمانده سپاه ناحیه رامسر و مسئول بسیج هنرمندان این شهرستان با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر دیدار کردند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر با اشاره به لزوم هماهنگی هرچه بیشتر نهادهای فرهنگی در راستای اجرای برنامه های این حوزه گفت: اگر هماهنگی بین نهادهای فرهنگی شهرستان، همچون ادارات ارشاد، تبلیغات اسلامی، اموزش و پرورش، اوقاف و امورخیریه، سپاه، دفتر امام جمعه محترم و... صورت گیرد، میتوان کارهای تاثیرگذاری زیادی در این حوزه را اجرایی کرد.

محمد شریفی با اشاره به سابقه حضور بسیج در این عرصه و همچنین حضور پررنگ بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی افزود: بسیج در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرید و امروز نیز در تمامی صحنه ها حتی سازندگی وارد عمل شده است.

وی ادامه داد: این نهاد مقدس در جبهه فرهنگی نیز توانسته فعالیتهای مثمرثمر بسیاری داشته باشد که به طور مثال می توان از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری طرح ساحل سالم در تابستان اشاره کرد.

شریفی بسیج هنرمندان را پل ارتباطی بین این نهاد مردمی و هنرمندان عنوان کرد و اذعان داشت: شهرستان رامسر 110 عضو بسیج هنرمندان دارد که می توان از این ظرفیت برای ارتقای برنامه های فرهنگی و هنری در راستای اهداف عالیه نظام اسلامی استفاده کرد.

وی با تاکید بر لزوم جذب حداکثری هنرمندان متعهد و مخلص در بسیج هنرمندان و هدایت مضامین هنری به سمت و سویی که به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازد بیان داشت: مردم و خصوصا جوانان ما علاقمند به نظام و ارزشهای آن هستند، بنابراین  باید کاری کرد تا با استفاده از ابزارهای فرهنگی وهنری به هنر آنها جهت دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه رامسر نیز در این دیدار با اعلام امادگی برای هرگونه همکاری برای بهبود وضعیت هنرمندان با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر از آمادگی در اختیار قرار دادن سالن اجتماعات و اتاق جلسات و دیگر امکانات بسیج رامسر خبر داد.

سرهنگ صادق حمیدی ابراز امیدواری کرد که همکاری و ارتباط بیشتری بین بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه جوانان و هنرمندان کشور، استان و به ویژه شهرستان ما بسیار خوب و توانمند هستند بیان داشت: اگر کمی به این جوانان توجه شود و دیده شوند و به نظرات آنها احترام گذاشته شود توان ارائه برنامه های فرهنگی و هنری متناسب و در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی را دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هم اکنون مقر بسیج هنرمندان در سپاه است ترتیبی اتخاذ شود که این کانون اتاقی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته تا ارتباط بین بسیج هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر بیشتر و بهتر شود.

خانم حلاجیان مسئول بسیج هنرمندان نیز گفت: امیدواریم ارتباط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و  بسیج تنگاتنگ و بیشتر از گذشته شود.

وی بااشاره به اینکه تعداد زیادی از هنرمندان این نهاد دانشجو هستند ودر حال حاضر در فصل امتحانات به سر می برند اذعان داشت: ترتیبی اتخاذ شود تا بعد از امتحانات این هنرمندان، جلسه مشترکی با آنها برگزار شود تا در آن جلسه در خصوص دغدغه ها، مشکلات و راهکارهای ارتقای فعالیت های فرهنگی و هنری تبادل نظر شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد