نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان رامسر.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر خبر داد:

مازندران:رامسر،احمدبرفی،خبرنگارونماینده رسانه های گروهی شهرستان.

اجرای نمایش "من قاضی القضاتم..." به مناسبت اربعین حسینی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر از اجرای نمایش «من قاضی القضاتم که مرگ مرد مهر کردم به مهر» به مناسبت اربعین حسینی در شهرستان رامسر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر، محمد شریفی در حاشیه بازدید از اجرای این نمایش در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد رامسر، با اشاره به اجرای تاثیرگذار و نمایشنامه پرمحتوای این نمایش گفت: نمایش «من قاضی القضاتم که مرگ مرد مهر کردم به مهر» به نویسندگی نصرالله قادری مدرس دانشگاه و کارگردانی هوشنگ امیدی نژاد و بازیگری طیبه علیخانیان و هوشنگ امیدی نژاد برای اجرا به مناسبت اربعین حسینی با همکاری فرماندار و امام جمعه محترم در یکی از سالنهای مرکز شهر اجرایی خواهد شد

وی با بیان اینکه هوشنگ امیدی نژاد یکی از هنرمندان متعهد، محجوب و خوش آتیه شهرستان رامسر است که به همراه همسرش این نمایش را به روی صحنه برده است به محتوای این نمایش اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع این نمایش مربوط به بمب گذاری  بین الحرمین است که آن را به قاضی شریح ارتباط داد.

شریفی ادامه داد: با توجه به اینکه این نمایشنامه پل ارتباطی بین گذشته و حال است و اینکه بمب گذار بین الحرمین نیز یک نویسنده بوده، فضای قابل تاملی به این نمایش داده است که اجرای آن می تواند تاثیرات زیادی در جامعه داشته باشد.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر همچنین به در اختیار گرفتن مکانی برای ساماندهی هنرمندان و فعالان فرهنگی این شهرستان با همکاری فرماندار محترم شهرستان جناب آقای زرودی اشاره کرد و بیان داشت: این مکان که در میدان شهید خلعتبری واقع است در حال حاضر در حال پاکسازی و آماده سازی است تا در اختیار فعالان فرهنگی و هنری شهرستان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در این مکان جدید برای هریک از انجمن های شهرستان اتاقی در نظر گرفته شده تا با ساماندهی آنها برنامه های آنها روال منظمی پیدا کند.

شریفی خاطرنشان کرد: انجمن نمایش شهرستان رامسر نیز به دلیل دارا نبودن مکان مناسب همچون دیگر انجمن ها نیمه تعطیل است که امیدواریم با تدابیر ویژه ای که لحاظ شده و با کمک و راهنمایی های پیشکسوتان این عرصه شاهد فعال شدن آنها باشیم.

وی به توانمندیهای هنرمندان شهرستان رامسر در بخش نمایش اشاره کرد و بیان داشت: هنرمندان عرصه نمایش شهرستان رامسر ظرفیت های بسیار بالایی دارند که تاکنون در جشنواره های مختلف استانی و کشوری خوش درخشیده اند اما تاکنون به جهت نداشتن امکانات و عرصه مناسب برای بروز و ظهور استعداهایشان آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته اند.

شریفی تاکید کرد: با تاکیداتی که فرماندار و امام جمعه محترم شهرستان رامسر در خصوص ساماندهی و ترغیب هنرمندان به ویژه در بخش نمایش داشته اند، توجه به این قشر در اولویت کاری فرهنگ و ارشاد رامسر قرار گرفته است.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی مالامیری چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 14:58

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت برادر همیشه فعال وپرتلاش امیدوارم که که در شهر رامسر نیز همانند چالوس موفق باشید و انشااله که مدیران فهیم شهرستان قدر شما رو بدونن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد