نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

لشکر کشی خبری ممنوع!!!رامسر-خبرنگاررسانه سهیلا محمدی.

لشکرکشی خبری ممنوع!!!

با وجود اینکه بارها ،همکاران رسانه ای در خصوص اعزام خبرنگاران مرکز استان به برنامه های خطه غرب را در قالب نامه های سرگشاده و یادداشت های خبری به مدیران مرتبط این حوزه متذکر شده و در این باره قلم زده اند، اما متاسفانه چندی است که بازهم شاهد اینگونه لشکرکشی ها به برنامه های غرب مازندران هستیم.

صاحب این قلم خوب بیاد دارد ،اوایل به روی کار آمدن استاندار رسانه ای مازندران بود که ما خبرنگاران غرب استان با  همین مشکل مواجه بودیم ، بنابراین دادمان ،به نزد استاندار بردیم و البته ایشان با درایت خاص خود واکنش به حق نشان داده و در قالب صدور بخشنامه ای از همه مدیران کل و مسئولان ارشد خواستند تا به جد از انجام این امر پرهیز شود.

اما همانطوریکه در سطور بالا گفته شد ،  مدتی است که بازهم این روند شروع شده و دلیل این کار نیز برای ما روشن نیست!

چراکه همه رسانه های گروهی استان مازندران از صداو سیما گرفته تا خبرگزاری ها و نشریات مختلف  در شهرستانهای غرب مازندران نمایندگان فعال و توانمند دارند ، پس چه توجیهی دارد که با وجود این نمایندگان ،مدیران رسانه ها بازهم خبرنگاران مرکز نشین  را برای پوشش اخبار غرب مازندران به این خطه اعزام می کنند ؟

آیا آنان پوشش خبری همکاران این خطه و در واقع نمایندگان خود را قبول ندارند ؟ اگر چنین است چرا در روزهای دیگر سال از آنها استفاده می کنند !! آیا مدیران مسئول  واقعا نمی دانند که این کارشان باعث توهین به نمایندگانشان در غرب مازندران می شود ؟

از نظر نگارنده انجام این کار علاوه بر توهین کاری به خبرنگاران بی ادعای این خطه ، هزینه مضاعفی را نیز بر دوش ادارات کل و استانداری می گذارد ،زیرا به عینه مشاهده شده است که با وجود این لشکر کشی ها بازهم این خبرنگاران  زحمتکش غرب مازندران هستند که نسبت به پوشش مراسم و انعکاس بموقع خبر اقدام می کنند.

از نگاهی دیگر جای این سوال مطر ح است که چرا این اتفاق بالعکس نمی افتد ؟

 چرا از وجود خبرنگاران غرب نشین در پوشش خبری ویژه در برنامه های مرکز استان استفاده نمی شود؟

یکبار دیگر از استاندار با درایت و رسانه ای استان مازندران جناب مهندس طاهایی می خواهیم تا جلوی این لشکرکشی خبری را بگیرند و نگذارند  از این بیشتر در حق  خبرنگاران غرب مازندران که به خودی خود مظلوم واقع شده اند ، اجحاف شود، زیرا آنان ثابت کرده اند که در حرفه خود بسیار فعال و توانمند هستند و همواره پا به پای مدیران ارشد ملی ، استانی و شهرستانی در انعکاس درست و بمو قع اخبار اهتمام دارند. با سپاس سهیلا محمدی خبرنگار فارس - رامسر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد