نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

شریعت نژاد:در امر گازرسانی در غرب مازندران تبعیض وجود دارد.

نماینده مردم شریف تنکابن،رامسر و عباس آباد با بیان اینکه در امر گازرسانی در مازندران تبعیض وجود دارد گفت: انتظارم از مدیر عامل گاز استان مازندارن این است که درصد گازرسانی و برخورداری مردم از این انرژی را در سطح شهری و روستایی بررسی کنند تا که متوجه شوند به غرب مازندران ظلم شده است و باید اولویت در کلنگ زنی و مطالعات به غرب استان اختصاص پیدا کند.
شمس الله شریعت نژاد در نشست بررسی مشکلات گاز رسانی روستاهای رامسر گفت: انتظار ما از مسئولین امر این است که رعایت عدالت را بکنند و طرح های گازرسانی به مناطق غرب مازندران را مورد توجه بیشتری قرار دهند.

وی افزود: در نشست امروز با مدیر عامل گاز استان و دیگر دستگاه های اجرایی قول هایی را در زمینه گازرسانی روستاهای رامسر و غرب مازندران دریافت کردیم که اگر این قول ها عملیاتی نشود مطمئناً مراتب اعتراض و پیگیری خود را به مسئولان رده بالاتر می رسانیم.

نماینده مردم شریف تنکابن،رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هم اکنون در استان مازندارن گازرسانی به ارتفاعات اولویت داده شده که این اولویت بعلت سرما و یخبندان و همچنین نیاز مردم به گازرسانی است.

وی با بیان اینکه در امر گازرسانی در مازندران تبعیض وجود دارد اظهار داشت: با اینکه در بسیاری از مناطق استان گازرسانی به ارتفاعات شروع شده اما در تنکاین، رامسر و عباس آباد هیچ اقدام عملیاتی انجام نشده و فقط رو کاغد صحبت کرده اند.

وی تصریح کرد: انتظارم از مدیر عامل گاز استان مازندارن این است که درصد گازرسانی و برخورداری مردم از این انرژی را در سطح شهری و روستایی بررسی کنند تا که متوجه شوند به غرب مازندران ظلم شده است و باید اولویت در کلنگ زنی و مطالعات به غرب استان اختصاص پیدا کند.

شریعت نژاد خاطر نشان کرد: ما دنبال تسریع در امر گاز رسانی به روستاها و ارتفاعات هستیم و معتقدیم که نوع گازرسانی به این مناطق باید توسط متخصصان وزارت نفت  مورد بررسی قرار گیرد و مراحل اجرایی آن آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان مربوطه صرفا وعده ندهند و به وعده هایشان نیز عمل کنند گفت: در سال جاری توانستیم ۴۰ میلیارد تومان از وزیر نفت دستور بگیریم برای گازرسانی به استان مازندران و با توجه به مبلغ دریافتی باید ما نیز سهم عادلانه خودمان را در غرب مازندران مشاهده کنیم.

وی در پایان بیان کرد: مبلغ دریافتی از وزیر نفت خارج از اعتبارات استانی بوده و باید در کل استان مازندران توزیع شود و نبایستی فقط در شرق استان مورد استفاده قرار گیرد.

 


نظرات 1 + ارسال نظر
رامسری جمعه 10 مهر 1394 ساعت 09:19

این عنوانی بود که درشبکه های اجتماعی مشاهده شد:

بوی الرحمان موسسه رحمان رامسر به مشام میرسد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد