نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

اداراه اوقاف رامسر، در کسب عواید موقوفات و در عواید بقاع متبرکه رتبه برتر را کسب نمود.

                                                         

 گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، فرشید نوروزی صبح امروز در گفت و گو با ما گفت:افزایش درآمد و عواید موقوفات  از جمله برنامه های مهم برای اجرای شدن نیات واقفین خیر اندیش است.

وی افزود:اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان بستگی به فعالیت متولیان موقوفات دارد و این امر نیاز به مشارکت عموم مردم دارد و کسانی که مستاجر املاک وقفی هستند با چرداخت مال الاجاره به موقع می تنوانند در این زمینه متولیان موقوفات را یاری رسانند.
نوروزی افزود: یکی از اهداف و برنامه های اصلی و اولویت دار سازمان اوقاف اجرای صحیح نیات واقفان است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، تصریح کرد: ارزش نرخ موقوفات باید عادلانه باشد و کوتاهی در این امر و یا عدم پرداخت حق و حقوق موقوفات خیانت به حساب می آید.
 
نوروزی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران  و ادارات تابعه از نظر قانونی و شرعی وظیفه دارند از حق و حقوق موقوفات دفاع کنند و در گسترش امورات خیر در جامعه برای برطرف کردن مشکلات مردم و جامعه باید با اوقاف شارکت و مکاری نمایند.
وی با اشاره به ادارات برتر در عواید موقوفات و بقاع متبرکه در خرداد ماه سال جاری گفت: ادارات اوقاف رامسر، قائمشهرو آمل به ترتیب رتبه های برتر را در کسب عواید موقوفات   و در عواید بقاع متبرکه ادارات شهرستانهای سوادکوه ، آمل و نوشهر به ترتیب رتبه های برتر را کسب نمودند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد