نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

تذکرات بجاشیخ صفرقاسمی تحت عنوان اتهام به همدیگردرکامنت (نظرات)،وبلاگ پژواک جهت اطلاع دوستان.

شیخ صفر قاسمی

بنام خدا
باسلام و احترام فراوان
1- دوستان عزیز اینقدر همدیگر را متهم نکنیم.همه چیز را شوخی نگیریم. بیاییم همه با هم برای جبران عقب ماندگی های رامسر مظلوم بکوشیم.
2- بسیار متأسفم که شأن فرماندار را اینقدر پایین آوردیم که باید بریم دور میدان امام انتخاب کنیم.
3- داریوش خان عزیز هم آن روزها و شبهایی که دوستان اصولگرایش ساعت ها بر سر انتخاب و انتصاب فرماندار و بخشدار و معاون فرماندار و رییس و معاون ادارات و رییس و معاون مدارس ،خارج همه مولفه های مدیریتی و حتی خارج اصول پذیرفته شده انسانی و اخلاقی بحث و جدل داشتند و فریاد رامسر هم فرمایشات نظارتی خود را ارایه می دادند را نباید از یاد ببرند.!!!
4-دوستان عزیز اصولگرا و مخالفان ارجمند و بزرگوار دولت تدبیر و امید بخاطر داشته باشند بسیاری از بد اخلاقی ها و اقدامات عجیب و غریب و ساختار شکنانه 8 ساله دوستداران و هواداران و سینه چاکان دولت گذشته به این زودی ها از حافظه ملت ما پاک نخواهد شد.
5- شیخ صفر و دوستانش معتقد به کار گروهی و خرد جمعی هستندو بر خود وظیفه میدانند از رأی بالای 70 درصدی مردم شریف و فهیم رامسربه دولت تدبیر و امید پاسداری کنندو چنانچه در انتخاب مدیران طرف مشورت قرار گیرند صادقانه و مشفقانه نظرات خود را به مسولان امر ارایه خواهند داد و اگر انحرافی هم مشاهده نمایند فریاد خواهند زد و بر سر حقوق مردم با هیچ کس تعارف نخواهیم داشت و همواره می کوشیم از مسیر اعتدال خارج نشویم.
نظرات 6 + ارسال نظر
رامسری چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 15:35

یعنی شیخ صفر گفته به همدیگر اتهام بزنیم؟

باسلام ای رامسری دوست داشتنی ،توام ماراگرفتی آ،باتشکرازشمارامسری الااصل.به امید موفقیت همدیگر.

روابط عمومی شهرداری رامسر پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 08:24

روابط عمومی شهرداری رامسر/ بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های عمرانی سطح شهر

بازدید از پیشرفت پروژه بازگشایی خیابان 16 متری قائمیه
بازدید از تعریض خیابان شهید بهشتی، دیواره کناره جنب امامزاده اشکونکوه جهت کاهش بار ترافیکی،کاهش تصادف وافزایش ایمنی جاده
بازدید از پایانه مسافربری خط گردشگری جواهرده و روستاهای اطراف و جانمایی آن در زمین جنب رودخانه صفارود
بازدید از ساحل بلوار هلال احمر با هدف ساماندهی و اسکان موقت مسافرین و ساخت کمپینگ مسافری
برای دیدن تصاویر به سایت رامسر مراجعه نمائید.

روابط عمومی شهرداری رامسر یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 13:29

روابط عمومی شهرداری رامسر/برگزاری جشن آغاز امامت امام زمان(عج) در شهرداری رامسر با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر رامسر و هیات رزمندگان اسلام شهرستان
در روز آغاز امامت گل سر سبد عالم هستی، جشنی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رامسر و هیات رزمندگان اسلام در محوطه شهرداری رامسر برگزار گردید.
این جشن با حضور گرم شهروندان و با مولودی خوانی مداح اهل بیت آقای گلین مقدم و به مجری گری آقای اسفندیاری برگزار و سپس با پذیرایی و نورافشانی این روز را گرامی داشتند.
برای دیدن تصاویر به سایت شهرداری رامسر مراجعه نمائید.

روابط عمومی شهرداری رامسر یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 13:32

روابط عمومی شهرداری رامسر/تقدیر بازاریان از شهردار و کارکنان شهرداری رامسر به روایت تصویر
برای دیدن تصاویر به سایت شهرداری رامسر مراجعه نمائید.

روابط عمومی شهرداری رامسر یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 13:35

روابط عمومی شهرداری / بازدید مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراها و کارشناسان استانداری مازندران از شهرداری رامسر
مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراها به همراه کارشناسان استانداری مازندران و شهردار رامسر از نزدیک با نحوه فعالیت کارکنان شهرداری در واحدهای مختلف و روند پیشرفت مجموعه بازدید داشته اند و دستاوردهای شهرداری رامسر در بخش یکپارچه سازی و اتوماسیون اداری را در استان مثال زدنی دانستند.
برای دیدن تصاویر به سایت شهرداری رامسر مراجعه نمائید.

روابط عمومی شهرداری رامسر یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 13:35

روابط عمومی شهرداری رامسر/ برگزاری دوره کارگاه آموزشی معرفی و اثر بخشی گیاه ویتور
به همت واحد روابط عمومی و آموزش شهرداری رامسر و جمعیت نگاه سبز رامسر، یک دوره کارگاه آموزشی خاصه در زمینه معرفی و اثربخشی گیاه ویتور در مسایل زیست محیطی در سالن اجتماعات شهرداری رامسر برگزار گردید.
در این کارگاه جناب آقای فدایی نائب رئیس انجمن ایرانی ترویج و توسعه گیاه ویتور در جمع حاضرین به اهداف این انجمن و اقدامات انجمن مقدماتی را ارائه نمودند و در ادامه بیان داشتند که اثربخشی گیاه پالایی علف ویتور در مدیریت کیفی منابع آب، از سوی کارشناسان مرکز تحقیقات آب و فاضلاب موسسه تحقیقات آب مورد بررسی و تائید قرار گرفت.طی پژوهشی که در شش ماهه نخست سال جاری در مرکز تحقیقات آب و فاضلاب موسسه تحقیقات آب انجام شد، محققان این مرکز توانایی گیاه ویتور در حذف مواد مغذی( ترکیبات نیتروژن و فسفر) را از پساب شهری و سنتزی مورد بررسی قرار داده و کارآمدی آن را تائید کردد.
گیاه ویتور از جنس chryospogon و گونه zizianoides و از تیره poacea می باشد.
از جنس chryospogon در ایران گونه aucheri در ناحیه رویشی خلیج عمان وجود دارد که گونه ای علوفه ای است و مورد چرای دام قرار دارد ولی از نظر خصوصیات رویشی و توقعات اکولوژیک تفاوت زیادی با گونه zizianoidesدارد.
بر اساس مشاهدات انجام شده از حاشیه کانال آب در منطقه سنگر و حاشیه بزرگراه قزوین- رشت کارایی خود را نشان داده است که در اراضی در معرض لغزش و فرسایش شیاری گیاه ویتور استقرار یافته و در کاهش اثرات تخریبی ناشی از فرسایش خاک اثرات مثبتی داشته است.
پوشش گیاهی در اطراف گیاه مزبور ترکیبی از گیاهان بومی مناطق کشت شده می باشد و از این رو تاثیر منفی بر گیاهان اطراف مشاهده نمی شود.
تکثیر این گیاه تنها از طریق تقسیم ریشه امکان پذیر است و به همین مناسبت در مناطق مورد بازدید علیرغم برخورداری از بارندگی زیاد زادآوری طبیعی در ان مشاهده نشد و از این رو گونه مهاجمی نیست.


برای دیدن تصاویر به سایت شهرداری رامسر مراجعه نمائید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد