نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

بازدید مدیر آموزش و پرورش رامسر از مدارس اشکور.

طی یک بازدیدی صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش رامسر "محمد صادق امینی نیا" وهیات همراه که به منظور آگاهی از روند وضعیت آموزشی و تربیتی و در این منطقه حضور یافته بودند ضمن بازدید از تمامی واحدهای آموزشی از نزدیک با همکاران و دانش آموزان به گفت و گو نشستد .
 

"محمد صادق امینی نیا "در جلسه ای که باحضور مدیران و آموزگاران این مدارس در آموزشگاه متوسطه ی اول جهاد اشکور برگزار گردید گفت : کار و تلاش در این مدارس سختی ها و مشکلاتی را با خود به همراه دارد اما توجه به آینده شیرین این دانش آموزان خستگی انسان را بر طرف می کند . وی بااشاره به اینکه طرح و برنامه ها باید در دورن کلاسها برود تا قابلیت اجرایی پیدا کند افزود : باید در جهت کیفیت بخشی به عوامل و امکانات موجود اعم از کلاس ، درس ، معلم کوشا باشیم . مدیر دستگاه تعلیم و تربیت رامسر خاطرشان کرد : موفقیت هر جامعه ای در گرو موفقیت آموزش و پرورش آن جامعه است لذا تلاش در راستای کیفیت بخشی به تعلیم و تربیت باید در دستورکار مان قرار گیرد. وی همچنین در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار ما با اعلام اینکه طی یک سال اخیر حدود 8 بار از این مدارس بازدید کرده است تصریح کرد : پیگیری مصوبات قبلی سفر امکانات و وسایل مورد نیاز میزان مشارکت سایر دستگاه ها ، پیشگیری از تبعات اخلاقی و اجتماعی ناشی از مهاجرت دانش آموزان روستایی به مرکز شهر ، بهره گیری از اوقات فراغت از مهمترین موضوعاتی است که در بازدید ها مورد لحاظ قرار می گیرد . براساس این گزارش در پایان این جلسه مدیران و آموزگاران هر مدرسه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند .

نظرات 1 + ارسال نظر
شیطون بلا شنبه 16 آبان 1394 ساعت 09:19 http://dir.hyperfly.ir

وب خوشگل و نازی داری حیفه که بازدیدش اینقدر کم باشه برای افزایش بازدید راهکارهای جدیدی دارم پس به وبلاگ من سر بزن مطمئن باش پشیمون نمی شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد