نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

عزیزپور خبر داد: انجام ثبت‌نام مسابقات قرآن مرحله شهرستانی در رامسر .

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، ابراهیم عزیزپور در گفت و گو با ما با اشاره به آغاز ثبت نام سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم اظهار کرد: ثبت نام سی و هشتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در شهرستان رامسر آغاز شد. 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر با بیان اینکه این دوره از مسابقات در بخش برادران و خواهران برگزار می شود، افزود: سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رده سنی بالای ۱۸ سال برگزار خواهد شد.
 
عزیزپور تصریح کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام می‌توانند به سایت www.s-qc.ir و یا امور فرهنگی قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر مراجعه کنند.
 

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‎های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم برگزار می‎شود، گفت: بخش‌های حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، 20 جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت، معارف از دیگر قسمت های این دوره از مسابقات می باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
بلاغ سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 18:31

«اسم رمز فتنه جدید» عنوانی است که کاربران شبکه‌های اجتماعی به سخن اخیر عفت مرعشی در واکنش به حکم مهدی هاشمی داده‌اند.به گزارش بلاغ، عفت مرعشی همسر هاشمی رفسنجانی پس از اجرای حکم فرزندش مهدی هاشمی گفت: «انقلاب علیه شاه از اوین شروع شد و زندان‌ها و فشارها عامل مهمی در شکل گیری انقلاب بود و حالا نیز به همین شکل است».
این گفته همسر هاشمی رفسنجانی در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت و این پرسش در اذهان عمومی مطرح شد: «یعنی باز بریزن تو خیابون؟»،‌ «فتنه جدیدی در راه است!».

کاربران شبکه‌های اجتماعی این گفته عفت مرعشی را اسم رمز فتنه جدید تعبیر کردند.

برخی از کاربران نیز بر این نکته تأکید کردند که عفت مرعشی همسر آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی نخستین نفری است که در همان ساعات اولیه رأی‌ گیری از تقلب در انتخابات سخن گفته است.

وی پس از آنکه رأی خود را به صندوق می‌اندازد، سخن از تقلب به میان می‌آورد و هوادارانش را به حضور در خیابان‌ها دعوت می‌کند و در پاسخ به پرسشی مبنی بر توصیه‌ به هواداران و نامزدها بعد از روز انتخابات می‌گوید: «اگر تقلب کردند، بریزند تو خیابون‌ها!».

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد