نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

پیام تبریک ریاست دانشگاه پیام نور به مناسبت روز خبرنگار.

پیام تبریک ریاست دانشگاه پیام نور به مناسبت روز خبرنگار

.

در متن پیام دکتر سرلک آمده است:
17 مرداد روز خبرنگار، فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته از جمله شهید محمود صارمی است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.
بدون تردید حضور اصحاب رسانه در عرصه های مختلف خبر رسانی و انعکاس شفاف، صحیح و به موقع اخبار نقش بسزا و تعیین کننده ای در رشد آگاهی مردم ، مسئولین و سازمان‌ها دارد، ضمن اینکه اطلاع رسانی صحیح خدمات مسئولان و سازمان ها از یک سو و پیگیری و حل مشکلات مردم از سوی دیگر زمینه رشد و توسعه همه جانبه جامعه را فراهم می آورد.
امروز دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاه مولود انقلاب اسلامی و یک دانشگاه مردم نهاد که در اصل پشتوانه آن مردم می باشند، رشد چشمگیری در عرصه های علمی، پژوهشی و فناوری داشته و شایسته است این تحولات مهم و پیشرفت های چشمگیر با قلم گویای خبرنگاران فرهیخته در سطح ملی و بین المللی انعکاس یابد تا همگان از جایگاه علمی این دانشگاه و کشور عزیزمان ایران مطلع شوند.
از درگاه خداوند متعال برای همه خبرنگاران و زحمت کشان این عرصه که در اعتلا بخشی ایران اسلامی و حفظ و صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی، با بینشی عمیق می نگارند، توفیق مستمر و روزافزون خواهانم.
محمد علی سرلک
17/5/94
دکتر سرلک رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
نظرات 1 + ارسال نظر
ناشناس شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 15:36

املاک مصلی با کادری مجرب وبه مدیریت جلیل مرتضوی افتتاح شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد