X
تبلیغات
رایتل

احمد یحیایی ایله ای" افزود:روابط عمومی باید همسو با تحولات اجتماعی به آموزش مستمر روی بیاورد و اگر یک روابط عمومی کارآمد باشد سیستم آن سازمان نیز رشد می نماید.

وی ادامه داد:مخاطبان امروز ما با سال های گذشته فرق دارند مردم به شدت باسواد شده اند  و امروز ما 3 میلیون وبلاگ و وب سایت فعال داریم و 250 هزار کودک زیر 10 سال وبلاگ دارند.

وی بیان داشت:تجاری سازی،مخاطب محوری،بحران زدایی ،ارتباطات الکترونیک ،مسولیت اجتماعی و مدیریت کیفی از رویکردهای نوین در روابط عمومی است.

وی افزود:روابط عمومی باید تحلیل گربوده  و از تکنیک های  روابط عمومی استفاده نماید و  و به مخاطبان خود توجه نماید.

وی گفت:روابط عمومی ها باید به اطلاع رسانی توجه ویژه نمایند و از شایعات جلوگیری نمایند.

وی اظهار داشت:شایعات قدرتشان از خبر بیشتر است و بعد از تخریب آباد نمی شودبهترین ابزار برای اطلاع رسانی اینترنت و موبایل است.

فرماندار شهرستان رامسر نیز گفت:روابط  عمومی در عصر کنونی باید برنامه محور ،مخاطب مدار و خلاق و نو آور باشند.

"حسین سروری"افزود:روابط عمومی ها باید با کسب دانش و مهارت ،خلاقیت  در عصر تبادل سریع داده ها و اطلاعات پیشتازباشند.

وی ادامه داد:روابط عمومی بازوی مدیران و باید تبیین گر اهداف ،برنامه ها و سیاست های سازمان باشد.

وی اظهار داشت:مدیران روابط عمومی باید با کارآمدی و بهره مندی از تمام فضاها، اطلاع رسانی اقدام نمایند.

وی افزود:در دستگاههای اجرایی باید دلسوزترین ،علاقمندترین و بهترین نیروها در روابط عمومی ها بکار گرفته شوند.

این کارگاه آموزشی توسط اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران و نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان اجراشد.