ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
احمد یحیایی ایله ای" افزود:روابط عمومی باید همسو با تحولات اجتماعی به آموزش مستمر روی بیاورد و اگر یک روابط عمومی کارآمد باشد سیستم آن سازمان نیز رشد می نماید.
وی ادامه داد:مخاطبان امروز ما با سال های گذشته فرق دارند مردم به شدت باسواد شده اند و امروز ما 3 میلیون وبلاگ و وب سایت فعال داریم و 250 هزار کودک زیر 10 سال وبلاگ دارند.
وی بیان داشت:تجاری سازی،مخاطب محوری،بحران زدایی ،ارتباطات الکترونیک ،مسولیت اجتماعی و مدیریت کیفی از رویکردهای نوین در روابط عمومی است.
وی افزود:روابط عمومی باید تحلیل گربوده و از تکنیک های روابط عمومی استفاده نماید و و به مخاطبان خود توجه نماید.
وی گفت:روابط عمومی ها باید به اطلاع رسانی توجه ویژه نمایند و از شایعات جلوگیری نمایند.
وی اظهار داشت:شایعات قدرتشان از خبر بیشتر است و بعد از تخریب آباد نمی شودبهترین ابزار برای اطلاع رسانی اینترنت و موبایل است.
فرماندار شهرستان رامسر نیز گفت:روابط عمومی در عصر کنونی باید برنامه محور ،مخاطب مدار و خلاق و نو آور باشند.
"حسین سروری"افزود:روابط عمومی ها باید با کسب دانش و مهارت ،خلاقیت در عصر تبادل سریع داده ها و اطلاعات پیشتازباشند.
وی ادامه داد:روابط عمومی بازوی مدیران و باید تبیین گر اهداف ،برنامه ها و سیاست های سازمان باشد.
وی اظهار داشت:مدیران روابط عمومی باید با کارآمدی و بهره مندی از تمام فضاها، اطلاع رسانی اقدام نمایند.
وی افزود:در دستگاههای اجرایی باید دلسوزترین ،علاقمندترین و بهترین نیروها در روابط عمومی ها بکار گرفته شوند.
این کارگاه آموزشی توسط اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران و نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان اجراشد.
شما که دلسوزیدوعلاقه مندبه خدمتیدوبه زعم خودت بهترین نیروهستیدچراروابط عمومی سازمان خودت رادردست نمی گیرید؟