نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

شکارچیان غیرمجاز دررامسر دستگیرشدند.

                                                               

رئیس اداره حفاظت محیط زیست رامسر از دستگیری شکارچیان غیرمجاز پنج راس کل وحشی از گونه های تحت حفاظت خبر داد.

به گزارش رامسر آنلاین، محمدرضا نیاستی در گفتگویی افزود: با تحقیقات و سرنخ های واصله، شکارچیان غیرمجاز و حرفه ای در شهرستان رامسر که با اعمال بی رحمانه و غیر انسانی به قتل و عام حیات وحش می پرداختند دستگیر شدند.

نیاستی اظهار داشت: شکارچیانی که در ارتفاعات شهرستان رامسر اقدام به شکار غیر مجاز پنج راس کل وحشی (پازن) از گونه های تحت حفاظت که زیستگاه آن صخره های صعب العبور کوهستانی است، کرده بودند، به دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات بعدی و بازسازی صحنه های جرم در بازداشت به سر می برند.

وی افزود:با توجه به گزارشات مردمی و دوستداران محیط زیست، این شکارچیان که از مدت ها قبل تحت تعقیب مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان قرار داشتند بالاخره دستگیر شدند که بررسی ها و مستندات بدست آمده حکایت از سه مرحله تخلف شکار غیر مجاز دارد.

نیاستی ادامه داد: این اقدام با همکاری اداره حفاظت محیط زیست و پلیس آگاهی و نیروی انتظامی انجام شد و در بازجویی های بدست آمده تاکنون سه نفر از متخلفین شناسایی و تحقیقات همچنان تا بدست آمدن کامل جزئیات و شناسایی کلیه همدستان شکارچیان ادامه دارد.

نیاستی گفت:از جمله تحقیقات در اینگونه تخلفات، واگذاری غیر مجاز اسلحه توسط صاحبان به غیر و ورود موتورسیکلت های سنگین به مراتع و ارتفاعات است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رامسر از مردم خواست همکاری نزدیکی را با اداده محیط زیست برای کوتاه کردن دست متخلفین داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد