نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

دبیر حزب اعتماد ملی شاخه مازندران منصوب شد.

با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی مصطفی سوادکوهی به عنوان دبیر حزب اعتماد ملی شاخه استان مازندران معرفی شد .

به گزارش مازنی خبر ؛ در بخشی از این حکم آمده است : با عنایت به تلاش های مستمر و فعالیت های مؤثر و سوابق سیاسی ، اجتماعی و  ویژگی های شخصیتی به عنوان دبیر حزب اعتماد ملی استان مازندران انتخاب می شوید . امید است ضمن تعامل با نیروهای خطّ امام ، احزاب اصلاح طلب به ویژه اعضاء و هواداران حزب اعتماد ملی و بهره گیری از استعدادهای علمی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی استان مازندران در جهت توسعه پایدار و همه جانبه ایران عزیز و افزایش نقش تحزب در فرآیند اداره بهینه کشور در چارچوب مرامنامه و اساسنامه حزب اعتماد ملی موفق ومؤید باشید . سوادکوهی در کنار سابقه تدریس در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و خدمت در سازمان بهزیستی و بنیاد شهید انقلاب اسلامی ، عضویت در هیئت مدیره و مدیرعاملی کارخانجات صنعتی و شرکت های اقتصادی را در کارنامه خویش دارد . ریاست جبهه ملی وفاق ایران اسلامی استان مازندران در انتخاب ریاست جمهوری سال 84 و حمایت از آیت ا... هاشمی رفسنجانی و نیز عضویت در مجمع روحانیون مبارز و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از دیگر سوابق سیاسی ایشان می باشد .

شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان مازندران متشکل از سی و یک نفر از فرهیختگان و فعالان سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی مازندران نظیر علی اسدی (فرماندار سابق ساری و تنکابن) سید جواد ابوالحسنی (فرماندار سابق قائمشهر و سوادکوه) سیدعلی قاسمی (مدیرکل آموزش و پرورش مازندران) رمضان صیدانلو (مدیر کل حمل و نقل و پایانه های مازندران) رضا گنجی (فرماندار جویبار) علی فلاح (فرماندار سابق محمود آباد و سوادکوه) محمد اسماعیل معمایی (مدیرکل سابق بنیاد شهید مازندران) جواد بابائی و بنی هاشمی  (مدیران سابق آموزش و پرورش شهرستان های ساری وعباس آباد )، عباس زارع  ، امین ابراهیمی ، طوسی و ... می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد